سید حمیدرضا شهابی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سرطان

هو الباقی

من یکی از اقوامم را چند ماه پیش در اثر سرطان از دست دادم (واقعه بسیار تلخی است امیدوارم دچارش نشوید).

سرطان ارثیه و من چند تا از اقوامم را به این دلیل از دست دادم پس احتمال اینکه من هم دچار بشم زیاده! بعضی وقتا به این موضوع فکر میکنم چیزی که معلومه اینکه هرگز عمل نخواهم کرد و روزهای آخر عمرم رو در بیمارستان حروم نمیکنم!

اولین کاری که میکنم ازهمه بخصوص پدر و مادرم حلالیت میطلبم بعد به اونکه خیلی دوسش دارم میگم(اسمشو بهتون نمیگم!)

و اما مهمترین کارم اینه که برم سفر . دوس دارم تا وقتی که سرپا هستم بگردم اول هم از دهات استان خودم شروع میکنم که واقعا زیبان بعد دوس دارم شبای کویر رو ببینم و بعد یه ایرانگردی درست و حسابی چون ایران را خیلی دوس دارم.

راستی شما اگه بفهمین دارین میمیرین چکار میکنید؟

  • ۸۸/۱۲/۰۱
  • حمیدرضا شهابی

نظرات (۲)

وبلاگ تفریحی
دوست من وبلاگ جالب و زیبایی داری
به ما هم سر بزن
در ضمن اگر مایلی با یکدیگر تبادل لینک کنید
زمانی که به وبلاگ من امدی حتما برای حمایت وبلاگ تفریحی بر روی بنرهای تبلیغاتی سمت چپ کلیک کن
www.tafrihi.ghalamweblog.com
  • میترا سلیمانی
  • سلام اگر همشهری جوان میخونید لطفا در نظرسنجی اینجا تهران است شرکت کنید
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی