سید حمیدرضا شهابی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یه همشهری

موسسه همشهری دست روی هر موضوعی گذاشت شاهکار کرد.

مجلات همشهری

اولین مجله از مجلات همشهری که باهاش اشنا شدم همشهری ماه بود. اما مجله که مرا جذب کرد همشهری جوان بود اولین بار با شماره ویژه جام جهانی با این مجله آشنا شدم چون من عاشق ویژه نامه ها هستم چون مثل دایره المعارفها هستند.

بعد از اون من مشتری دایم مجله جوان شدم که بهترین شماره اش هنوز همون شماره 97 ویژه کارتونه.

البته یه مدت که دیگه همشهری جوان منو سیراب نمیکنه نمیدونم جوان افت کرده یا شاید من بزرگ شدم .تازگی ها تما شاگر، 24،سرزمین من و همشهری ماه را میخرم که همشون فوق العاده هستند .

شما هم یکی رو امتحان کنید ضرر نمیکنید برای همه سلیقه ها مجله داره!

  • ۸۸/۱۱/۱۸
  • حمیدرضا شهابی

نظرات (۱)

لینک وبلاگ شما به عنوان یکی از طرفداران گروه مجلات همشهری در وبلاگ روزهای کاغذی به ثبت رسید.
خوشحال می شویم نظر شما را در مورد وبلاگمان بخوانیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی